Λένε ότι ο κόσμος είναι πλέον στα χέρια μας. Δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις σε αυτό. Ο κόσμος του Διαδικτύου είναι φανταστικός. Συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, μοιραζόμαστε πληροφορίες και ζούμε μια ποιοτική ζωή. Πολλοί άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο διαδίκτυο. Αυτό θα μπορούσε να είναι για την αγορά ενός προϊόντος, τη χρήση μιας υπηρεσίας, την ανάγνωση ενός ιστολογίου, την ψυχαγωγία τους ή για διάφορους άλλους λόγους. Λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που αφιερώνουν οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο και οι επιχειρήσεις έχουν μετακινηθεί στο διαδίκτυο. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων οποιουδήποτε μεγέθους και η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει καταστεί ζωτικής σημασίας. Εάν είστε σε μια επιχείρηση και δεν έχετε έναν ιστότοπο, μπορεί να χάσετε πολλούς πιθανούς πελάτες στο διαδίκτυο. Η γνώση της σημασίας ενός ιστότοπου είναι το κλειδί για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας πολλές φορές.
Οι 11 σημαντικοί λόγοι:
1. 24/7 Διαδικτυακή Παρουσία
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός ιστότοπου είναι ότι είναι προσβάσιμος σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Ακόμη και κατά τις μη εργάσιμες ώρες, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες σας ή να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάτι που είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της σημασίας ενός ιστότοπου στην επιχείρηση. Ο ιστότοπος λειτουργεί πάντα για να διασφαλίζει ότι οι πελάτες που έρχονται να εξυπηρετούνται πάντα από την άνεση του σπιτιού τους.
2. Ανταλλαγή πληροφοριών
Πάνω από το 50% των πελατών αναμένουν από οποιαδήποτε επωνυμία ή επιχείρηση να έχει διαδικτυακή παρουσία όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τους. Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές ενός ιστότοπου είναι το πόσο εύκολο κάνει τις πληροφορίες προσβάσιμες στους πελάτες. Στον πυρήνα του, ένας ιστότοπος δεν είναι παρά ένα μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες και παροχής πληροφοριών και πόρων. Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι ιστότοποι βοηθούν στην ανταλλαγή πληροφοριών:
α. Διαφημίσεις που ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά με τις πιο πρόσφατες προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες
β. Ενημερωτικά δελτία που ενημερώνουν τους πελάτες για τυχόν επερχόμενες εκδηλώσεις και νέα
γ. Φόρμες επικοινωνίας που προσκαλούν ερωτήματα ή αιτήματα από πελάτες
3. Δημιουργήστε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη
Ακριβώς όπως παλιά, όταν οι πελάτες περίμεναν από τις επιχειρήσεις να αναφέρουν αριθμούς επικοινωνίας και διευθύνσεις στο ενημερωτικό τους φυλλάδιο, οι πελάτες σήμερα περιμένουν από τις επιχειρήσεις να έχουν ιστότοπο ή διαδικτυακή παρουσία. Αυτό είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την εδραίωση εμπιστοσύνης. Από αυτή την άποψη, για μια επιχείρηση, ένας ιστότοπος είναι εξαιρετικά σημαντικός. Για να το πάμε λίγο παραπέρα, αν ο ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικός ως προς τις δυνατότητες και την πλοήγησή του, οι πελάτες είναι πιο διατεθειμένοι να εμπιστεύονται την επιχείρηση και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες τους. Οι ιστότοποι είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις για να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους και να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες τους. Αυτό μπορεί στη συνέχεια να ενισχυθεί περαιτέρω από τις τοπικές υπηρεσίες SEO για να προσελκύσει ένα τοπικό δημογραφικό στοιχείο για επιχειρήσεις που μπορεί να είναι νέες στην αγορά.
4. Επαγγελματικός σχεδιασμός ιστοσελίδων
Οι επισκέπτες του ιστότοπου δεν έχουν κανένα λόγο να παραμείνουν σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, εκτός εάν μπουν στον πειρασμό. Οι επισκέπτες μπορούν να βαρεθούν πολύ εύκολα και να περιμένουν κάτι μοναδικό να τραβήξει το ενδιαφέρον τους κάθε φορά που επισκέπτονται οποιονδήποτε ιστότοπο. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να κατασκευάζουν τους ιστότοπούς τους με άψογο σχεδιασμό και αρχιτεκτονική, έτσι ώστε να προσφέρονται στους πελάτες εξαιρετικές δυνατότητες και άνετη πλοήγηση. Αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά στον ιστότοπό σας και ενδεχομένως να αγοράσουν από την επιχείρησή σας.
5. Πωλήσεις
Η προσβασιμότητα της επιχείρησής σας αυξάνεται εκθετικά με έναν ιστότοπο, καθώς είναι προσβάσιμος από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι βοηθούν τις επιχειρήσεις να σπάσουν τα γεωγραφικά εμπόδια και να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους.
6. ‘Εσοδα
Δεν υπάρχει όριο στα έσοδα που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν από τον ιστότοπό σας. Εάν η απήχηση του ιστότοπού σας μπορεί να ξεπεράσει τα σύνορα, τα έσοδα μπορεί να φτάσουν στα ύψη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας θα σας βρει όταν σας ψάχνει. Εκτός από αυτό, μπορείτε επίσης να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπό σας για διαφημίσεις προβολής. Ας υποθέσουμε ότι ο ιστότοπός σας αφορά τον έλεγχο ή την πώληση κινητών τηλεφώνων. Μπορείτε να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπό σας για την προβολή διαφημίσεων σχετικών με αυτά τα τηλέφωνα. Αυτός είναι απλώς ένας επιπλέον τρόπος με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα.
7. Διαχείριση και μείωση του κόστους
Ένα φυσικό κατάστημα απαιτεί μια τεράστια επένδυση για την ιδιοκτησία ή την ενοικίαση ενός εμπορικού χώρου. Εκτός αυτού, τα έπιπλα, οι εσωτερικοί χώροι και οι εργαζόμενοι είναι επίσης μερικά πρόσθετα έξοδα που δεν μπορούν να αγνοηθούν. Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία μιας ιστοσελίδας είναι πολύ εύκολη και οικονομικά αποδοτική. Με CMS όπως το WordPress, το Shopify ή το Wix, μπορεί κανείς εύκολα να δημιουργήσει έναν ιστότοπο με ελάχιστη ή καθόλου βοήθεια. Μόνο εάν δημιουργείτε έναν περίπλοκο ιστότοπο όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή έναν με χιλιάδες σελίδες ή πολύπλοκα φίλτρα και πτυχές, τότε ίσως χρειαστείτε τη βοήθεια ειδικών. Ωστόσο, το κόστος μπορεί να είναι ακόμα ελάχιστο σε σύγκριση με τη δημιουργία του φυσικού καταστήματος.
8. Η βιτρίνα της επιχείρησης
Οι ιστότοποι μπορούν να γίνουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το γραφείο ή ο εκθεσιακός χώρος σας με πολύ ελάχιστο κόστος. Ένα φυσικό κατάστημα θα έχει ορατότητα σε μια συγκεκριμένη ακτίνα από την τοποθεσία του, ανάλογα με τον τύπο του. Ωστόσο, όταν πρόκειται για μια επιχείρηση με διαδικτυακή παρουσία, η ορατότητα ή η απήχηση δεν έχει όριο. Οι χρήστες από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπο.
9. Marketing
Το μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση κάθε επιχείρησης. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου καθιστά πολύ εύκολο να διαδώσετε μια λέξη για την επιχείρησή σας όταν οι άνθρωποι την αναζητούν. Ας πούμε ότι η επιχείρησή σας εκτός σύνδεσης πηγαίνει καλά και τώρα θέλετε να την επεκτείνετε στο διαδίκτυο εάν έχετε έναν ιστότοπο, μπορείτε να τον κάνετε να εμφανίζεται σε μια μηχανή αναζήτησης κάθε φορά που οι άνθρωποι κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια λέξη-κλειδί. Υπάρχουν δύο τύποι μεθόδων μάρκετινγκ που το καθιστούν δυνατό. Το ένα είναι το Search Engine Optimization (SEO) και το δεύτερο είναι το Search Engine Marketing (SEM). Το SEM μερικές φορές αναφέρεται και ως Pay Click (PPC). Εκτός από το SEO και το PPC, μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις προβολής και άλλες τεχνικές. Μπορείτε να ορίσετε ένα κοινό-στόχο της επιλογής σας και να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία και άλλα για το ίδιο. Μπορείτε να πάτε όσο ευρεία θέλετε ή όσο θέλετε. Μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ με αποδεδειγμένα ρεκόρ επιτυχίας σας βοηθά να δημιουργήσετε και να εκτελέσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας που θα οδηγούσε σχετικούς χρήστες στον ιστότοπό σας.
10. Χαρτοφυλάκιο
Μην περιορίζετε τον ιστότοπό σας για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Δημιουργήστε ένα χαρτοφυλάκιο που δείχνει πόσο καλά τα πάτε στην επιχείρηση. Ας πούμε ότι η επιχείρησή σας αφορά τα ταξίδια και τον τουρισμό. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο βίντεο μιας οικογένειας που δείχνει τη συνολική εμπειρία της από την κράτηση εισιτηρίων έως τη λήψη φωτογραφιών ταξιδιού με όλη τη διασκέδαση. Μπορείτε να τους ζητήσετε να μοιραστούν τα σχόλιά τους σε μορφή βίντεο και να τα προσθέσουν στο βίντεο χαρτοφυλακίου. Τέτοια χαρτοφυλάκια συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ανθρώπων στην επιχείρησή σας. Η κατοχή ενός ιστότοπου έχει καταστεί ζωτικής σημασίας σε αυτήν την ψηφιακή εποχή. Μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο χάνει πολλές ευκαιρίες που μπορούν να εμφανιστούν στο διαδίκτυο. Εκτός από αυτά τα βασικά οφέλη, ένας ιστότοπος έχει να προσφέρει, βοηθά επίσης με πολλούς άλλους τρόπους. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος μπορεί να παρέχει έναν χάρτη ή οδηγίες προς τις τοποθεσίες ή τα γραφεία της επιχείρησής του. Εάν κάποιος θέλει να μάθει για μια επιχείρηση την κατάλληλη ώρα, ένας ιστότοπος μπορεί να τον βοηθήσει με το ίδιο, καθώς είναι προσβάσιμος ανά πάσα στιγμή. Ένας καλά σχεδιασμένος και συναρπαστικός ιστότοπος μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της επωνυμίας. Για να γίνετε επιτυχημένος επιχειρηματίας, πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο.
11. Ευκαιρία Ανάπτυξης
Ένα site μπορεί να λειτουργήσει ως χαρτοφυλάκιο ή βιογραφικό μιας εταιρείας. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί επωφελές για τις επιχειρήσεις, καθώς ο ιστότοπος μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για πιθανούς επενδυτές, όπου μπορούν να εξοικειωθούν με τις υπηρεσίες σας, τι έχετε επιτύχει μέχρι τώρα και ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια ως επιχείρηση.