Η αύξηση της κατανάλωσης
«Η πασχαλινή εορταστική περίοδος παρά τη μικρή της διάρκεια και τις υψηλές τιμές στα τρόφιμα, σε πρώτη εκτίμηση εκτιμάται πως ξεπέρασε την αγοραστική κίνηση των προηγούμενων ετών», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, προσθέτοντας ότι παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς για περιορισμένη κατανάλωση λόγω ακρίβειας, η κίνηση ήταν αυξημένη τόσο στις αγορές τροφίμων, όσο και στα εμπορικά καταστήματα.
«Στις περισσότερες κεντρικές εμπορικές αγορές των περιοχών της Αττικής, οι πωλήσεις ήταν βελτιωμένες και ο μέσος όρος επισκεψιμότητας στα μαγαζιά, αισθητά αυξημένος. Οι γονείς και οι νονοί, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος με κάθε δυνατό τρόπο ανταποκρίθηκαν αξιοπρεπώς στις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις, αγοράζοντας τα παραδοσιακά πασχαλινά δώρα στα βαφτιστήρια τους» τονίζει χαρακτηριστικά.
Πάνω απο 1,5 δις ο πασχαλινός τζίρος
Ο κ. Κορκίδης υπογραμμίζει ότι το πασχαλινό και το «καλάθι του νονού» έκαναν την δουλειά τους, αφού λειτούργησαν προληπτικά για την συγκράτηση των τιμών.
«Η μεγάλη έξοδος από το Λεκανοπέδιο, σύμφωνα και με τα αυξημένα εισιτήρια από το λιμάνι του Πειραιά κατά 20%, δεν επηρέασε τόσο την εμπορική κίνηση, αφού οι περισσότεροι έκαναν τις αγορές τους πριν αναχωρήσουν για τις ολιγοήμερες διακοπές τους σε χωριά, νησιά και εξοχικά. Από όπου όμως και εάν έκαναν οι καταναλωτές τις αγορές των δώρων και του πασχαλινού τραπεζιού, ο τζίρος του Πάσχα που θα αποτυπωθεί στα στατιστικά του Μαΐου είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσει με διψήφιο ποσοστό τα 1,5 δισ. ευρώ της περυσινής χρονιάς»
Πηγή: Oτ